Thursday, February 15, 2018

Promo JSM Carrefour Akhir Pekan

Promo JSM Carrefour - Siapa kata penebusan murah hanya pada tawaran hujung minggu di Transmart Carrefour? Awal minggu ini, Transmart dan Carrefour sekali lagi mengadakan promo yang ditebus murah daripada barangan runcit.


Tawaran istimewa untuk pelanggan ini berlangsung dari 12 hingga 14 Februari 2018. Menebus Rose Rose Minyak Pouch Minyak liter hanya bernilai Rp 9.900 / pouch. Promo JSM Carrefour Diskaun murah ini sah untuk setiap Rp 150,000 (untuk pembelian groseri produk dan makanan segar, kecuali untuk belanja di Transhello, gedung serbaneka, dan produk ganjaran). Terpakai untuk semua jenis pembayaran dan juga gandaan.


"Tidak ada sekatan maksimum untuk pembelian produk yang ditebus murah," kata Pengurus Besar Komunikasi Korporat Transmiart Satria Hamid, Isnin (12/2/2018). ).


Menyambut Tahun Baru Lunar tahun ini, Transmart dan Carrefour juga menawarkan pelbagai keperluan makanan. Seperti hidangan mi sentiasa ada untuk harapan panjang umur dan kekayaan yang tidak berkesudahan seperti mi, buah sitrus, buah pir, kek bakeri, pia, hiasan buluh, dan banyak lagi.


sumber artikel : https://slwdesigns.blogspot.com/2018/02/promo-jsm-carrefour-akhir-pekan.html


No comments:

Post a Comment